(+40) 232.210.310
/
Contact
E-learning
Catalog Online
Bibliotecă online
Meniu
Acasa
Despre
Conducere
Management calitate
CEAC + Proceduri operationale
Fise evaluare
fișă evaluare colegială
fișă autoevaluare și evaluare multicriterială
chestionar evaluare cadre didactice de către studenți
Rapoarte evaluare
Rezultate autoevaluare
Raport evaluare cadre didactice de catre studenti
Cuvânt Președinte
Prezentare universitate
Misiune și viziune
Tur virtual
Legislaţie privind organizarea şi funcţionarea Universităţii Apollonia
Comisia de Etică și Deontologie Universitară
Organizare
Carta Universităţii
Organigrama
Regulamente și metodologii
Structurile academice si conexe UAI
Structura instituţiei
Instituţii în subordine
Cariere
Programe şi strategii
Rapoarte şi studii
Rapoarte
Studii
Informaţii publice
Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera
Protectia Datelor Personale
Buget
Bilanţuri contabile
PROCEDURA RECUNOASTERE FUNCTII DIDACTICE INVATAMANT UNIVERSITAR OBTINUTE IN STRAINATATE
PROCEDURA RECUNOASTERE DIPLOMA DOCTOR SI TITLU DOCTOR IN STIINTE, OBTINUTE IN STRAINTATE
Facultăţi
Facultatea de Medicină Dentară
Facultatea de Medicină Dentară – Prezentare generală
Conducere FMD
Cuvântul Decanului
Corp profesoral FMD
Program de studii licență – Medicină Dentară
Prezentarea programului de studii
Ghidul studentului
Structura an universitar
Plan de învățământ
Catalogul cursurilor
Orare
Situația școlară
Taxe de studii
Admitere
Licență
Programul de studii Tehnică Dentară
Prezentarea programului de studii
Ghidul studentului
Structura an universitar
Plan de învățământ
Catalogul cursurilor
Orare
Situația școlară
Taxe de studii
Admitere
Licență
Program de studii licență – Asistență Medicală Generală
Prezentarea programului de studii
Ghidul studentului
Structura an universitar
Plan de învățământ
Catalogul cursurilor
Orare
Situația școlară
Taxe de studii
Admitere
Licență
Program de studii licență – Balneofiziokinetoterapie și Recuperare
Prezentarea programului de studii
Ghidul studentului
Structura an universitar
Plan de învățământ
Catalogul cursurilor
Orare
Situația școlară
Taxe de studii
Admitere
Licență
Platforme de instruire
Plan operational 2021-2022
Plan strategic 2020-2024
Panou de onoare studenți
Study Club
Smart APOLLONIA
Facultatea de Ştiinţe ale Comunicării
Prezentare generală
Conducere FSC
Cuvântul Decanului
Corp profesoral FSC
Progam studii licență – Comunicare și Relații Publice
prezentarea programului de studii
ghidul studentului
structura an universitar
plan de invățământ
catalogul cursurilor
orare
situația școlară
taxe de studii
admitere
licență
Program studii licență – Jurnalism
prezentarea programului de studii
ghidul studentului
structura an universitar
plan de învățământ
catalogul cursurilor
orare
situația școlară
taxe de studii
admitere
licență
Program studii Master – Comunicare Instituțională
prezentarea programului de studii
ghidul studentului
structura an universitar
plan de învățământ
catalogul cursurilor
orare
situația școlară
taxe de studii
admitere
dizertație
PIP
Panou de onoare a studenţilor
Relatii internationale
Noutăți
ERASMUS
Carta ERASMUS
Acorduri internaționale
Biroul ERASMUS+
Studenți străini
Evenimente
Studenti ASA
Foto ASA
Despre ASA
Organigrama ASA
Program activitati 2022
ALUMNI
Cercetare
Comisia de Cercetare
Platformă cercetare
Proiecte
Competiţia de proiecte interne
NANOforBCC
NABIOMAT
BIODDS
BIOPEDDS
2PepTargLu
TargEar
HYnanoFAB
Planuri de cercetare
Sesiunea ştiinţifică anuală a Institutului de Cercetari “Ioan Hăulică”
Congres
Congres APOLLONIA 2016
Congres APOLLONIA 2017
Congres APOLLONIA 2018
Congres APOLLONIA 2019
Congres APOLLONIA 2020
Congres APOLLONIA 2021
Congres APOLLONIA 2022
Sesiunea științifică studențească
Zilele Universității „APOLLONIA”
Biomaterials department
members
research
equipments
publications
projects
partners
contact
Personalități
Baza materiala
Biblioteca
organizare
servicii
patrimoniu
dotări
foto
locație
contact
Colocvii Apolloniene
Lucrări licență
platforme de instruire
informatizare
H. Factori ecologici cu rol patologic în secolul 21
Acasa
Congres 2018
H. Factori ecologici cu rol patologic în secolul 21